niedziela, 22 marca 2009

Podsumowanie

<Kliknij na zdjęcie aby przejść do galerii>

Dziękuję Wszystkim, za to że było fajnie, miło i przyjemnie. ;-)
Zdjęcia albo linki do nich zamieszczę tu za chwilę, ale tymczasem polecam sprawdzenie swoich statystyk z jazd (potrzebny do tego jest Twój skipass ). Więcej szczegółów po adresem:
www.dolomitisuperski.com. Wejscie do statystyk zaznaczyłem na poniższym skrinie. Powodzenia i pozdrawaiam.


Ja przejechałem (szacunkowo) około 283 km. Justyna około 50 km mniej. A jak Wy? ;-)



Acha, jeszcze jedna wersja filmu.

7 komentarzy:

  1. A ja zrobiłam 260 km :)
    Pozdrowienia
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. no sprawdzilam i wyszlo 204 km,cos ostatniego dnia sie lenilam :)justypo

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka!
    Ja czyli Waldo 297 km .. jeszcze raz "czarna" i przekroczyłbym magiczne 300 ... może za rok !? Przynajmniej jest na co czekać:)
    Marzanta - 208 - całkiem nieźle jak na nowiciuszkę - pewnie woźiła się tylko wyciągami :)
    Jestem ciekaw jak tam Janusz! Jakoś dziwnie milczy!? To jakieś niepodobne do niego :)

    Pozdrwaiam
    Waldo

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w sumie 233KM, ale muszę Wam PRZYPOMNIEĆ, że jednego popołudnia zjechałam po obiedzie, a mogłam zrobić jeszcze jakieś 20-30KM, myślę sobie :)
    Ale dzięki temu, będziemy wiedzieli o co walczyć i rywalizować za ROK!!! :):):)
    Buziaki dla Wszystkich.

    Justa/ Juśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie za rok stoi przed nami wyzwanie magicznej 300 :) to dopiero bedzie cos!
    Jesli ograniczymy odpoczynki w knajpkach, to mamy spore szanse - chociaz przerwy z wloskim jedzeniem sa takie przyjemne...
    A jak tam Wasza opalenizna? coś z niej jeszcze zostało? u mnie chyba tylko piegi na nosie...
    Buziaki!
    Kinga
    inga

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, moje wskazanie to 208 ale nie jestem pewien jednostki miary - prawdopodobnie chodzi o mile. Wito
    p.s. oglądaliśmy film - super reżyseria:) , ale film nie byłby tak dobry, gdyby nie aktorzy :-) ukłony dla Grzesia:)Justyna i Wit-o

    OdpowiedzUsuń